Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Upptornande Stackmoln=Regn


Försöker lära mig lite om olika Molnformationer, och nu såg jag Upptornande StackMoln, Schemat över Moln säger att då blir det regn, och se det stämde, för nu regnar det[ stackmolnen är inte på bilderna]Stackmolnen syntes utanför de mörka Molnen!
Intressant, man kan vara sin egen Meterolog, haha inte så svårt, dom har ju fel så ofta, men till deras försvar..........förstår att det är svårt, lite vind så är hela Prognosen nån annan stans!
Saknar mina SmåFåglar nu när jag slutat mata....en ensam DomherreHona kollar i dom tomma Fågelborden....nääe tomt och flyger sin väg*snyft*
Känner mig piggare idag, trots Huvudvärk, kan jag inte få vara "ifred" någon enda dag?? Men jag får ta det som det är, igår "bröt" jag ihop 2 ggr och grina, över hopplösheten att inte få vara "ondfri" och pigg, tror kroppens Smärtsystem, fått "ett spel" efter 3,5 års värk och smärta! Tungt och tungt...........men har ju inget att välja på, bara att kämpa vidare! Hade ju hängt upp allt på att bara Höften blir ondfri, då................men så blev det inte, tyvärr!
Tur att det bara blir kortare "bryta ihop". Jag orkar inte "bryta ihop"så länge, då blir det för jobbigt*skratt* Det vill jag inte.............då går jag ut till Hästar&Hundar och får tillbaka Kämpa på Gnistan, för jag vill ju så gärna, orka och vara pigg och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar