Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 29 maj 2011

Regntunga skyar, vart jag än ser!

Jaa en blåsig gråmulen dag, passar mitt humör perfekt, sov skraltigt inatt, men hyfsat pigg iaf, den envisa Huvudvärken verkar ha lättat???? Haft det nästan hela veckan och det är tröttsamt! Idag skall jag iaf rida, no matter what, det får blåsa, regna, storma, hagla och vara vilket väder det vill!
I flera dagar har en Huvudsäkring löst ut, nu måste vi utröna vem/vad som är fel, tur att vi har en Elektriker i Bekantskapskretsen, han skulle komma ikväll, men lite eget felsök är inte fel heller!
Igår hade vi fullt upp hela dagen[var det därför jag inte fick sova?] Svårt att försöka luska ut vad det är som gör det!
Vi tog hem mer Torrhö igår, så nu har vi nog ett 1000 Kg hemma, det känns skönt, om det skulle bli en riktig skitsommar med regn!
Var ner till Annelie&Robban, lastade Hö och skulle Fota när Ponnytjejerna hopptränade, sen när jag kom hem o laddade över bilderna såg jag att dom inte var skarpa......vad är det nu då med Kameran, ja efter diverse letande så hittade jag en Knapp som stod i fel läge, förmodligen kommit åt den när jag bytte Objektiv.......jaa man lär sig, när det blir fel*skratt*
Eddie Rex fick åxå följa med, satt snällt i Bilen tills det blev hans tur, han var helt tyst när Tjejerna galopperade förbi Bilen, duktig vovve, sen fick dom leka, oj vad roligt dom tycker att det är, Ossie och Nike blir så glad när vi kommer! FrolicTanten kommer Vov, Vov!
Sen hem o Lunch åt alla, både Människor och Djur, hästarna fick sig en rejäl motionstur, sen in o laga mat, egenkomponerad "Havets Läckerheter" Fisk-Gravad Lax-Räkor och Romsås till det en Supergod Mos, gjord på MandelPotatis, det blev en Höjdare, lite senare tjuvade vi av MorsDagsTårtan som var en ÅngermanlandTårta, jaa "Paltkoma" fick ett Ansikte*skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar