Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Du käre gamle SnickerBo, här kommer jag igen!

Idag fortsatte jag med slitet att få SnickerBoa klar, massor med grejor som skall släpas upp dit, idag tog jag itu med alla mina Konstnärsgrejor, acrylfärger, oljefärger, penslar, Staffli, dukar, jaa herregud vad grejor det var, men det blev trevligt, när jag "spritt" ut dom lite. Sen all vanlig Målarfärg åxå! Sen Maskiner, det lilla Bandsågen bl.a har mera Maskiner som skall dit, bara å släpa! Det skall som sagt, bli väldigt skönt att jobba en stund där, sen kan man lämna och fortsätta nästa dag eller när man vill, slippa plocka undan varje gång!
Hittade åxå en massa fina stenar som jag plockade för länge sen, längs stranden till Storsjön, Östersund!
Kan se hur Småbarnen kan sitta här och snickra o måla, se deras glada ansikten♥
Ronja&Rasmus och kanske Frida o Lotta om dom vill, det ska bli superkul! Skapa är ju der roligaste som finns!
Nu skall jag läsa nya RIDSPORT och sen blir det Criminal Minds, helGo kväll!
       That´s All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar