Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2011

En grå Måndag!

EddieRex plaska i Bäcken!

HusBonden och 2/3 av Hundarna!
Regnet kom precis som Prognosen hade förutspått igårkväll....Husbonden var trött efter en dag i skogen[MotorsågsKurs] LöstdriftsKusarna fick återigen komma in i sina torra Boxar, haha, jaa jag vet, vi "klemar" bort dom, men vi har haft sjuka Hästar, virus och hög Feber, så vi är lite försiktiga!
Lars-Erik fick iaf välfötjänt vila, vi åt lite gott o myste, regnet strilade ner utanför, sen fick jag naturligtvis en skitnatt igen, somnade inte förrän vid 06 imorse, men upp vid 10:00 för att om möjligt säkra Nattens sömn! Hörde inte ens när Lasse klev upp o fixade Djuren!
Jaha då blir det vanlig mockning idag då, men det är bra då jag behöver röra på mig, sen skall EddieRex o jag gå på en längre Skogspromenad, tror att det känns bättre i gåendet idag, så jag kan gå utan att det gör ont!
år se om Lasse kommer hem med Brädor ikväll, måste få ordning på Ramen runt mitt Jordgubbsland nu!
Sen måste vi ta itu med Stängselöversynen på Betena, nu så fort det torkar upp skall Kusarna börja vänja sig vid det Gröna, korta stunder och med Hö i magen,  sakta o lugnt för att inte störa deras Tarmflora, det kan resultera i Kolik och Fång, det vill vi inte ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar