Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Hahaha, var inte riktigt mig själv igår, tog taskiga Bilder, suddiga[var nog ganska darrig] fick inte med Objekten, "hallå du rider ur Bild, Typ] kollade inte inställningen på Kameran, kort sagt Oproffsigt, men jag är ju inget Proffs heller*skratt*
Tur att man kan ta bort det som blir mindre bra, det gillar jag med det Digitala, sen är det kul att bara få knäppa massor utan tanke på att det kostar! Någor jag ofta använder när det gäller djur, är att låta Kameran ta en massa Bilder i ett svep, ibland dom hittar man oftast det där superkortet, som man aldrig hinner ta, om man tar ett och ett!
Mår bättre idag, var så hungrig igårkväll att det blev en mosad Potatis och sen tog jag faktiskt Pölsa, sa till Husbonden, "dethär måste väl gå bra...Pölsa.....det är ju så nära Spy eller Diarre man kan komma" Sen garvade vi.....härligt, man måste skratta, även om humör o välbefinnande inte är på topp, detdär skrattet hjälper ju kropp/knopp att må bättre, kanske kan man lura det mentala om man tokskrattar mellan Spy/Diarre attackerna??????
Prova vetja, du har inget att förlora, men allt att Vinna!*skratt*
Morgonen idag började med Åska, blixt o dunder, fast ganska långt borta, sen kom regnet, efter 1 timme kom några rejäla Dunder, men sen lugnt, tur att Hästarna är "Dundervana", vi har haft sprängningar[Ådalsbanan] här i flera år!
Känner mig lite slak idag, lite ont i Magen, så skall ta det lite lugnt, men vara ute, det är bästa Medicinen! Tror det gröna bara sprack ut av Regnet, och härligt doftar det åxå, rent och friskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar