Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 7 maj 2011

Nya jag:s första dag!

Var ju på Knoppjakt häromdan, måste ju se alla vackra Knoppar, se hur Våren framskrider, här är det Syren, på baksidan av Huset!
Idag är det Lördag, Solen skiner och hyfsat varmt, håller långsamt på att vänja mig vid mitt nya jag, skall tvätta Håret idag o få min egen stil på det, brukar bli bäst det, skall åxå lägga i lite ljusare slingor tror jag!
Idag skall jag rida igen, ganska pigg trots lite spritsig sömn!
Lasse satt Tomater och Gurka, dom växer så det knakar, vill sätta lite mera Frö och få upp Ramen runt Jordgubbarna, så jag kan täcka dom med Odlingsduk, då tjänar man en hel Zon, har jag läst, måste ju vara rädd om dom, när dom börjar Blomma, så inte Blommorna fryser bort, då blir det så sena Bär!

2 kommentarer:

  1. Underbart idag, lite kalla vindar mitt över
    dagen, men man överlevde det med.
    Sv: Vilket fint namn han har er vovve, har inte tänkt på det förut. ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaså du har sett det nu, Joodå Han heter Eddie i stamtavlan, sen har jag alltid "prefixet" Rex på mina Schäfrar, efter Dario Rex, en helt underbar Schäfer, som jag haft, han räddade mitt liv, hjälpte mig att "komma igen" sen blev han sjuk och gick inte att rädda, blev tvungen att ta det tunga beslutet, samtidigt som jag tänkte "hur ska jag klara mig utan honom" Men jag fann "ro" i tanken att hans "mission" var färdig, han visste att jag skulle klara mig utan honom! Och det gjorde jag, men han finns ofta i mina tankar, "min Flock"är 12 st, dom finns därute o beskyddar mig nu!

    SvaraRadera