Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Botanisering och SommarHags lagning!

Tomatplantorna!
Gurkaplantor!


Kabbleka!

Maskrosor är härliga färgklickar!

Styvmorsvioler!

Eddie Rex på språng, som vanligt!
Trött idag......men varit ute i det härliga vädret och spankulerat med Kameran, Husbonden fixar Sommarhagarna, brukar vara mitt jobb, skönt att jag inte behöver iår, stolparna behöver bankas ner åxå, det är han mycket bättre på! Eddie Rex passar på att springa som en tok, så när vi gick hem för lunch, var han ganska uttröttad och lade sig i skuggan och vilade!
Nu har jag lekt med Photoshop, svårt men jag lär mig mer o mer, kul att kunna fixa till Bilder själv, jag som fotar så mycket! Kanske skall jag gå en FotoKurs till Hösten, det skulle vara roligt! Hade tänkt rida idag åxå, alltid överoptimistisk............typiskt mig*skratt*
Men skall ägna mig åt att fixa lite mera mat istället och vila!
Hoppas på mer ork imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar