Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

Kortklippt.....men det känns superbra!

Jaaa, så var det gjort, men det känns bra, nöjd med Frisyren, som kan åxå kan "Hotta till" om man vill, äntligen får jag mycket mera användning av alla Platt och rull skruv Tänger*skratt*
Det känns ledigt och lättskött, färgen blev väl inte exakt vad jag ville men det går att fixa till sen, medan jag var hos Frissan for Lasse till Birsta o handlade lite smått o gott, sen handlade han "Fredagshandlingen" åxå skönt, jag satt bara o myste!
Eftersom det regnade när vi kom hem blåste vi av Skogsturen, blir lite Matlagning och Mockning istället! Skickade Lasse på Systemet, blev plötsligt sugen på en HotShot, så vi tog en liten sån........o vad smaskig den var, tror det var 10-15 år sen jag smakade en sån!
Galliano är åxå gott att ha i Glass, när men gör egen Glass, det ska jag åxå göra!
Nääe nu får det bli Fredgasmys...................tror t.o.m. att Solen tittar fram.....men bara +5,8 så det är inge vidare varmt...........hoppas det blir varmare imorgon och Sol så jag kn få min Skogstur till Häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar