Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Söndag.......då ska man inte arbeta!

Sovit hyfsat bra inatt, gårdagen var en "tröttdag" men idag känner jag mig någorlunda pigg, jag är ju ridsugen, men det får isf bli på Kvällskröken då Husbonden skall ut i Skogen med JaktLaget och sätta ut Saltsten åt Älgarna och fixa lite där!
Eddie Rex o jag skall ner till Annelie o leka, det älskar han, blir fullkomligt "galen" av glädje näe han fattar att vi ska dit! Eddie Rex är en högljudd Schäfer, tjuter o "sjunger" för allt, vi skulle behöva Hörselskydd ibland! Tränar o tränar på att han skall vara lugn och sansad, det går bra ibland, men ofta får man vänta länge innan han dämpar sig!
Jag skall ta o städa på Verandan och BroVerandan, där det är Bombnedslag....så vi kan sitta och njuta av denna härliga tid.....det gäller att ta tillvara den, tjopp...så är den över!
Livet är här och nu.................Sakta ner och ta vara på Nuet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar