Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2011

Fyller i min Pensionsansökan!

Idag har jag tagit fram min Pensionsansökan, skall ansöka om Pension, det blir nog bäst, slippa Förnedringskassan flåsande bakom min rygg! Min Kropp måste få ro, har jobbat och slitit hela mitt liv, oftast haft 2 jobb, så det är inte underligt om kroppen nu säger att det får vara nog!
Tänk vad härligt att få vara "Fri" slippa Läkarintyg, Blanketter att fylla i, jobba och stressa, bara göra det jag själv vill................Oooooooovad härligt det skall bli,  Lars-Erik fyller 65 i sommar så han blir "Fri" åxå, då blir vi 2 fria ridande Pensionärer! har man inte ork, kan man lägga sig på Soffan o Vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar