Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Å Regninga Fredag!

Nästan en Ångermanland Tårta!

Lika gulliga som Exxet
For med Annelie och Ronja till Ridskolan, Ronja skulle rida sin egen Ponny Exxet idag, så lite lasthjälp behövdes och kul för mig att komma ut!
Skulle ju knäppa kort och filma när Ronja red, med se det gick inte, det var alldeles för mörk och Kameran sa stopp....men skit det gick ju med den gamla???
Får se om det är bättre väder imorgon så får jag filma då!
Efteråt for jag till Ica o handlade stora Fredagshandlingen....puh, mycket folk och en Pappa som hade en sån där bilvagn, barnet satt i bilen, han körde på mig på hälsenan, först en gång, då sa jag hoppsan, sen gick jag iväg för att slippa honom, men efter en stund var han ikapp och vad gör Karln, joo kör på min hälsena på det Opererade benet, som jag är lite rädd om, jag vänder mig om och säger det var 2:a gången du kör på mig, nästa gång är jag inte lika snäll*skratt*
Man ska inte handla på Fredagar, så det så!
Fredagsmys nu....skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar