Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 12 maj 2011

Helikopter och Hästaffärer!

Allting har en lösning.....har idag pratat med "Svarta faran:s" Pilot, en mycket trevlig man som var mycket resonabel, när jag framförde mitt "ärende", han vill på inga villkor att folk ska ha obehag av hans flygande, jag påtalade hur mycket det låter när han flyger nära över, och han var medveten att i vissa moment, som han kan undvika, låter det jättemycket och ljudet trycks mot marken! Superbra det tackar vi för! Man ska prata med varandra och ta vara på det livet ger♥
Nu håller Annelie o jag på o planera en Hästresa söderöver, Annelie skall köpa storhäst, det ska bli jättekul, länge sen jag var på Hästresa, kul, jobbigt, skitigt och tröttsamt brukar det vara, men man vill så gärna göra det iaf*skratt*
Nu skall bara en planering-hitta lämpliga Hästar-färdrutt-sovställen göras.........vi hjälps åt så får vi sammanställa den sen!
Blir super för mig att komma hemmifrån ett tag............se lite annat av världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar