Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 4 maj 2011

Energin kryper tillbaka i mig!

Precis så är det, man kan inte "släpa" med sig gårdagens bekymmer, herregud, till slut orkar man ju inte bära alla bekymmer*skratt* Nääe rensa varje dag, töm ur Ryggsäcken, sen känns det jätteskönt, jag lovar! det kallas Mental Träning, ungefär som när man skall återminnas en bra ritt vid tävling, kan man åxå återminnas en bra dag i det vanliga livet, det fungerar faktiskt, hjärnan vet ju inte att det är en "repris", så det går faktiskt att lura hjärnan, det är därför Positivt Tänkande fungerar, visst man kan inte vara Positiv jämt, men för det mesta, dåliga dagar, får man ta det med ro, men låt dom inte bygga bo!
Jag har ett eget "uttryck" Jag har aldrig långtråkigt, jag har Korttråkigt! Jag har tråkigt en stund, sen står jag inte ut, måste "sudda" och fixa så det blir roligt igen!
Igår sov jag 12 tim, från 24:00-12:00, Lasse väckte mig inte, du behövde sova, jaa tack min Älskling, det behövde jag, fast inte kul att vakna mitt på dan, sen var jag helt degig resten av gårdagen, sov hela natten igen, det är Utmattningströtthet när man efter lite ansträngning är trött ett helt dygn efter!
Men idag mår jag bra, idag är jag stark*skratt* Det gäller att potionera ut livet, när man är såhär, det går inte att försöka pressa sig till att orka!
Idag skall jag iaf stöka lite i Stallet och sköta om hästarna, tur att Lasse var hemma igår, idag jobbar han! Har åxå lite städning kvar......men vill helst vara ute i friska luften, är åxå ridsugen, har inte haft orken att rida, när Eben varit sjuk, det tog den lilla kraft jag hade, oron gjorde mig kraftlös!
Till helgen skulle det bli lite varmare igen, tas tacksamt emot!
                            All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar