Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Skön dag!

Hejdå Kompisar, syns snart igen!
Vovvarna och Annelie efter vår härliga promenad!

Rasmus hittar en fin Röd sten!

EddieRex springer på Hygget!
Vilken härlig dag, Kusarna får vila idag och bygga Muskler, for ner till Annelie&Rasmus, vi tog en härlig Skogspromenad i det sköna vädret, +15 i skuggan och en klarblå himmel, med en strålande Sol! Eftersom jag red igår, kändes det bra att Promenera idag! Tog med en Ridväst som jag köpt på Hööks, frågade Annelie om hon ville ha den, fanns bara i M, kändes lite liten åt mig, tänkte att den bara blir hängande, passade perfekt på Annelie, så hon blev glad, bra!
EddieRex blev superglad när han förstod att vi skulle åka dit, han trivs så bra med Annelies Hundar, han är ju så kuvad av Puttis här hemma, så dom får inte vara tillsammans längre, Puttis skiter i att han visar underkastelse, trycker ner honom iaf och biter på honom, så där är det stopp nu! Men jag är väldigt glad att han är riktigt fungerande bland andra Hundar, trots Puttis beteende, han kan åxå ta att Annelis morrar till, som hundar gör, utan att bli skitskraj, respekterar bara, och går därifrån, det är bra!
När jag kom hem var det dags för LunchHö för Kusarna, fyllde åxå på rent Vatten, dom dricker mycket nu när det är varmt!
Sen var det dags för min egen lunch, Ångkokta Grönsaker och 100gr Protein, fortsätter kämpa med Viktnedgången, stått still ett tag nu!
Vilar nu ett tag, efter 3 tim igång, måste jag lyssna på Kroppen, som säger: "Sylwia, APapapap!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar