Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Äntligen NÖJD♥

Jag idag!

Första Klippningen och Färgningen!
Gillade ju inte varken Färgen som gick mot rött, fast jag sagt "inte mot rött" eller tyckte att Frisyren stämde med den jag visat Frissan, så jag "klagade", fick en ny tid idag, och se det gick att få det som jag ville, ny Färg, och sen fick hon korta av håret på vissa ställen, nu liknar det ju faktist Förebilden! Det
är första gången som jag faktiskt gått tillbaka och dom fått gjort om. men den "crediten" ska dom ha, dom gjorde om gratis, tack för det!
Sen hem o kastade mig i Ridkläderna, Phu orkar jag......sov inget inatt.......jamen jag vill...... och så fick det bli, jag orkar ju iaf inte rida "stenhårt" i en hel timme, tur att det finns mycket att träna åxå i skritt, håller ju på att träna upp orken i Travmomenten, så jag orkar mer o mer! Det var så himla roligt att få instruktioner och hjälp, man känner sig så himla nyttig och duktig!
Så just nu känner jag.... att jag har haft en mycket händelserik dag, trots sömnbristen, och Ridningen gör min Kropp så mycket gott, när jag kliver av Hästen, känner jag mig ungefär som innan hela Höftskiten började, med ont och haltande och dålig sömn, det kan jag säga att för mig är det värt hur mycket som helst, kanske kroppen kan hitta tillbaka om jag lugnt o fint ökar på Ridningen, kroppen får bli starkare och jag kan bygga Muskler där jag behöver det!
Som Grädde på Moset, får jag åxå rida o träna tillsammans med den jag Älskar, och våra två härliga Hästar, dom är kanske inte dom mest "vältränade" Hästarna i Världen, men vi poar på och försöker att förbättra både oss själv och dom, det är ju huvudsaken att man har viljan att förändra, och kämpar på med det!
              All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar