Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Sylwias Änglar, dom finns!

Min Vänstra Ängel

Min Högra Ängel
Änglar finns visst, jag har börjat lyssna till mina, jag har två stycken, dom turas om att sitta på Vänstra och Högra axln! Efter att hela mitt liv, nästan aldrig lyssna till  "mitt inre" bara puschat mig framåt, "no matter what" nästan alltid haft 2 jobb, ett heltid och ett extra jobb, är det ju inte konstigt att "verkligheten hinner ikapp".  Men nu har jag fått in rätt "tänk", upptäckte att jag faktiskt "pratade med mig själv"! WOW vilken AHA upplevelse, för det var faktiskt lättare, när man hörde orden sägas......"nu äter du innan du går ut igen" "nu har du gjort nog idag, dax för välförtjänt vila" "Idag vilar du, tagit ut dig för mycket" Mina SkyddsÄnglar talar till mig och jag lyssnar! Jag lyssnade igårkväll när min Vänstra Ängel, stoppade mig från att "Overdo" igen, och tack vare det så är jag inte helt slut idag, och glad.... idag kan jag rida o njuta, tack vare att jag lyssnade! Jag skall lyssna och "känna in" det mår jag så bra av....och jag vill må bra! Tack mina underbara små Änglar, tack, Sylwias Änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar