Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 5 maj 2011

Kraftlös dag, idag åxå!




Ännu en dag när krafterna inte är på topp, vaknar trött, blir lite piggare och sen är det som man blåser ut ett ljus! Men jag skall iallafall upp på Hästen på em idag, får väl bara skritta runt, om jag inte orkar annat, för upp in Sadeln ska jag, det har jag bestämt!
Hoppas jag orkar fara till Frissan imorgon em, men där sitter man ju bara o mår gott, får fika o kakor*skratt*
Lasse har Harvat Paddocken, så den är fin o bra att rida i, den har ju varit torr o fin länge, den lyckades vi ju bra med, trots att den inte är gjord efter "konstens alla regler" det är ju skönt!
Har åxå varit ute med Kameran och knäppt lite Knoppar, tex Blåbär och Syren, björk va de visst åxå!
Det är ju lite varmare idag +9 i skuggan, imorgon skulle det bli ännu varmare, det känns ju som om man vill vara pigg nu, så imorgon får det vara slut på detta trötta, o hör sen!
Sover ju hyfsat, så det är inte det felet just nu!
♫♫♫Du ska få en dag imorgon♫♫♫som ren o öppen står♫♫♫ Jaa tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar