Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Sandinkörning i Storhästarnas Vindskydd!

Min äldsta Sadel, blev som ny, Svart Ekololja som fick torka in sen Sadelfett!


Ebenholts är verkligen en snäll Hingst, pussar mig så försiktigt, inte alls så "bitig" som Hingstar brukar vara!

En underbar dag, varmt och Soligt, eftersom jag inte mådde helt bra, satte jag mig under Parasollet på StallBron och tvättade Sadlar och Träns, Sadelgjordar mm, sen infettning, min äldsta Sadel, en Hubertus, som har hängt med, sliten men skön, blev som ny med lite infärgning med Svart Ekololja, som fick torka in, sen Sadelfett! Nu har jag bara Dressyrsadlarna och Westernsadlarna, höll på att glömma Ponnysadlarna, ja mycke sadlar är det! Men man får ta det pö om pö!
Har iaf bestämt att jag skall sälja Maratonmix Vagnen, känner inte att det går så bra med Körning och den Op Höften, fyrhjulsvagnen är ju lite högre åxå, men sparar Rockardena det går nog bra, dom är ju lättare att gå i o ur! Så får det bli! Men det skär lite i Hjärtat, den är så vacker, och man kan köra både par och enbet med den, fotbroms finns åxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar