Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Måndagmorgon kunde startat bättre!

Vaknar tidigt, och mår jätteilla, magen värker, trodde det var borta, för igårkväll mådde jag bättre, satt ute större delen av dagen, intog fika och Yoghurt till lunch ute, mådde hyfsat så på kvällen åt jag lite vanlig Mat, det gick bra! Sov gott av all frisk luft!
Ja, ja, pratade med Annelie, som har barn på Dagis, hon sa att ungarna varit lite konstig i magarna åxå, så har väl fått nån Bacill!
Sätter väl mig under Parasollen idag åxå, Storhästarna har gått ute inatt, så det är ju lättsam Mockning! Bra åxå att allt blir rengjort och smort, så jag kan städa Sadelkammaren, lägga undan alla Täcken som jag tvättat!
Nu dricka mer Te.........försöka få bort illamåendet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar