Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 10 maj 2011

Skitdag, rent ut sagt!


Nääe, går inte på "Rosafärgade Moln" idag, Lasse var ute i sin älskade Skog igårkväll, vred till Knäet på nåt sätt, idag var det mycket värre, tog fram Knäskydden som jag hade när jag tränade på Gymmet, vi fick dra på ett sånt, stödjande och värmande!
Själv har jag varit halvdålig i ett par dagar, mått illa, lite Feber, skruttig helt enkelt, men tidigt imorse, fick jätteont i magen, så mycket att när jag reste mig, höll på att svimna, men Toa var är du............måste ju dit, magsmärtorna var olidliga, men efter en timme på Toa.....lugnade det sig, tack o lov.......nu kraftlös till tusen, vilken tur att vädret är bra och att Kusarna är ute på natten nu igen, då blir det lite lättare för oss just nu, det behöver vi!
Jättekul att ligga inne o titta på det vackra Vädret genom ett öppet fönster,men orkar inget annat just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar