Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2011

Svinkall dag med Snöinslag!

Mina Pelargoner är på G med mycket knoppar!

Sippar en sockerdricka a´la Pippi Långstrump!

Kristina och hennes Kompis bjuder mig på Kaffe, hemma hos mig!
Jisses vilken kall dag, +4 och Snö som for i luften, mockade på förmiddagen och sen lunchade Hästarna för jag skulle ju få besök idag! jag har ju mer eller mindre frivilligt hållit mig ifrån att träffa så mycket Människor, orken har inte funnits, men måste ju försöka bli lite mer "social" nu, men märker att utmattningströttheten alltjämt finns där, tyckte att den blivit bättre, men om jag pressar mig för mycket, så kommer den, så det är kul att träffa folk, men är slut i huvudet efteråt! Så det får väl bli pö om pö! jag vill ju inte bli Eremit, de är inge kul!
Det är samma visa att handla...........totalt slut efteråt! Birsta är mardrömen för mig!
Men det är ju bara att finna sig i eller bara poa på resten av livet?
verkar ju som om ingen vet, hur man får orken tillbaka när man lider av Utmattningströtthet!

1 kommentar:

  1. Tycker oxå det är jobbigt att springa på Birsta.
    Och kallt är det oxå, brr...

    SvaraRadera