Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

Vilken dag, strålande Sol och varmt! Upp klockan 07:00, skulle vara hos Naprapaten kl 08:00. Ståfika och iväg, blev en underbar upplevelse, hon var helt underbar, så positiv och fyllde mig med kraft och energi, massor av övningar som är bra för min stela och ogymnastiserade kropp, mera "kött på benen" om inåt och utåt Rotation=det jag inte får göra, för då kan höftleden hoppa ur! Sen tränade vi på "fingerade" av och uppsittning på Häst, för att se hur vänsterbenet rör sig, hon sa ingen fara, det blir inga farliga rörelser, JAMEN VAD VÄNTAR JAG PÅ???? Sen Massage och bort med låsningar, dom gör så jävla ont, hindrar mig, i mitt gående åxå, det var så skönt efteråt, och så detta positiva "gå hem o Rid"
När jag kom hem......direkt ut i Sadelkammaren, upp med sadeln på Bocken, tränade av och uppsittning, det gick helt galant!
Var åxå och hämtade den nya Gröna Bollen, den andra blåste ju bort, får se om den kommer fram, när all snö tinat bort?
Nästa Månad får jag Semesterpengar, så då skall jag beställa en JätteBoll 1,50 i diameter, då ska vi ha kul med Hästarna!
                                           All For Today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar