Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Jaa, en ganska bra bild, av hur det känns idag! 3 dagars Migrän är inte speciellt upplyftande, den suger fullständigt all ork ur en! Mår "tjyvtjockt" men måste äta, inte speciellt kul! Vet inte om det var Naprapatin som utlöste den, kanske det blev en för jobbig dag, för min kropp, som gått igenom så mycket redan, krafterna är ju inte tillbaka, det tar tid efter flera års "nedbrytning" att hämta igen sig!
Tur att Lasse är hemma, orkar inte så mycket idag, men skulle ju behöva röra på mig, det stressar mig åxå, gjorde iaf mina nya övningar igår, så får försöka hitta ork idag åxå, helst åxå ut en stund, har tagit smärtstillande, men ännu, ingen fullständig lindring!
Ute faller Snön, så inget väder som precis skriker åt mig att gå ut! Mörkt, tyst och svalt är det jag vill ha just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar