Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 22 april 2011

Pinan fortsätter!

Trots 3 behandlingar med LEDLJUS, har jag "pinnen" i ryggen, men det ändrar sig lite, bättre ibland, sämre ibland, tycker iaf att jag går mer upprätt nu än jag brukar, skall få en dos till idag, så då får det ju ge sig! Inte blev det bättre av att knata runt i Birsta igår, men ibland måste man ju! Verkar som rygg o höfter inte tål att gå på hårda golv och nu vanlig mark, utan mjuk snö, men jag har köpt stötdämpande sulor, för att underlätta vid gående!
Långfredag idag, regnade inatt, helt perfekt, nu skiner Solen och värmen börjar komma på riktigt, så skall försöka vara ute så mycket som möjligt idag!
Kanske blir det en ridtur åxå, jaa det ska det bli, kanske ryggen kan bli bättre då?
Sen ska jag doppa mina KolaBollar i Chocklad, så vi har PåskGodis, vi har inte köpt en enda Lösgodis iår, man kan faktiskt göra sitt eget Godis, mycket bättre att slippa allt äckligt som är i sånt! Maten är ju åxå klar, så det känns lyxigt, att slippa stå vid Spisen, tillbringade 3,5 timme där igår, för att göra allt klart, men det var det värt!
Anneli ringde och var jätteförkyld och feber, synd vi som tänkte träffas och Rida i Påsk, men hon är ju ledig hela nästa vecka, så vi får ta det då, när hon inte är sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar