Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 14 april 2011

Kvarnbäcks Bäcken, mycke nu!

Snygg EddieRex på promenad med "SnigelMatte"

Tre små Tussilago, första jag sett i år!
Men vilken super Dag, solen skiner och det är varmt hela +8 i skugga, jag blev alldeles svettig när jag gick en långsam promenad med EddieRex, vi tränar nu "inte ta Bilen" han är helt galen, när det kommer en bil, skall springa på och efter, tur att jag har "Gå fint" Selen, annars skulle jag nog inte orka med honom, lyssnar inte på några som helst kommandon, helt "stirrig", så jag körde Stanna, Sitt, och Ligg, varje gång trodde han att det skulle komma en bil, men så småningom slappnade han av, får lägga mycket Vägträning på honom nu!
Har åxå provat att Videofilma med Kameran, herrejisses vad enkelt det verkan, få se nu om det går att "ladda upp" åxå, där har det "skitit sig" förut, skall prova på FB!

                                  All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar