Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 18 april 2011

Jaa, det gjorde jag idag!!!!

Precis vad jag gjorde idag, Naprapaten Magsjuk, så jag tog och ringde Andrea, bad henne komma med sitt PharmaLight-LEDljus, som läker, tar bort svullnad, ökar både lymf/blodgenomströmningen, kände redan efter att det blivit lite bättre, fast jag är ju inte bra, skall ta flera behandlingar, hoppas att det fungerar, jag vill må bra nu, men förstår ju att ryggen har tagit skada av allt haltande, men nu får den hjälp att komma iform igen! Läste tt man kan ta bort rynkor med LED åxå, kanske ska prova det åxå då sen?
Hoppas Blåsvädret ger med sig till imorgon, för då vill jag rida igen, Muskelträning!
Sen kommer Andrea på em för en behandling igen, det ska bli skönt, hon behandlade åxå mitt vä knä som vill svullna och gör ont!
                             All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar