Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 29 april 2011

Ebenholtz af Kvarnbäck, vårt "sladdföl"

Äntligen går det åt rätt håll, febern nere till 38,7 idag Fredag, han fick gå ut i Hagen i gårkväll, ett par timmar, kan ju inte bara "stå på Box", det gjorde honom gott, tror jag, för han var ju piggare imorse! Lilla Gubben, inte roligt att se honom så slak, han åt bara när vi var kvar med honom i Boxen, småboysen har ju fått stå inne åxå, som sällskap, så dom har varit duktiga åxå, och inte bråkat, utan varit lugna o snälla, kanske dom uppfattat att dera Kompis inte mådde så bra? Men återigen, konstig Förkylning, inget snorande eller hostande, bara Feber och jättehängig?
Eben är ju vårt ♥barn, som vi följt sen han bara var 1 tim gammal, det blir något speciellt då!
men alla Hästarna är ju fullvaccinerade, tack o lov!
Idag skiner Solen och +10 i skuggan, jag skall hämta mina nya Glasögon och ta det lugnt idag, har sovit igen det jag "tappat" igår började den andra Höften värka som fan, har ju haft ont i den åxå, fast bara då och då, så jag hoppas att det går över, vill inte ens tänka på fler Höftop. just nu! Ortopedläkaren som Op:ade mig skall ringa idag, så jag kan få till Gångmönstret!
Sen ikväll kommer Annelie o rider Jitskan, vi måste Tempa båda, så dom inte har Feber åxå, men dom ser pigga o krya ut!
Gjorde en jättegod Wook igår, med Kyckling och Grönsaker, puttrade i KokosMjölk, så idag slipper jag stå vid Spisen, jag lagar ju åt ett "helt Regemente" när jag är igång*skratt*
                          All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar