Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

En Unken dag!

Imorgon hoppas jag kunna göra såhär, hoppa av glädje, Migränen är förhoppningsvis väck då!
Känns hyfsat redan nu. men "hänger" lite, så man vet inte om det går bort eller kommer tillbaka! Tvingade i mig mat, fast jag mådde illa, vet ju att ätåste man, Huvudvärk skall ätas bort, har jag fått lära mig!  Lasse hade lagat en härlig Gryta på ÄlgBog, så jag dristade mig att säga "men du är ju så duktig att laga mat, det kan du väl göra några gånger i månaden iaf"? Mottogs inte med några större "ovationer" kan jag ju säga!
Men man ska vara NÖJD...........han fixar mat om han måste, typ när jag är sjuk, det är väl gott nog? När jag har Migrän, tål jag inte ens matlukt, blir en väldigt ljusskygg individ[tur att vi har MörkläggningsGardiner i Sovrummet] och dessutom tål jag inte Ljud, så det blir väldigt ensamt!
Sovit ett par timmar, det är det enda som hjälper, kroppen blir så slut och slak!
Verkar som om Blåsten avtagit, hoppas på vindstilla imorgon och Sol, men så blir det inte utan det blir Molningt!
Men Våren går vidare........det smälter fort, så vi behöver mera värme och sol, men dom bara lovar o lovar, tror dom lovar alla, sen blir det ett ställe som får*skratt*
                           All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar