Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Jamen så är det ju, dansa i regnet, det skall jag gå ut o göra......kanske man skulle göra det varje gång det regnar, så blir man gladare, regn behöver inte vara så deppigt!
Skulle inte ha gått "på stan" igår, blev alldeles för hårt, för min rygg, hade skitont när jag kom hem, trodde jag förstört hela behandlingen,  men idag känns det mycket bättre, skönt!
Jaa, det är Snöblandat Regn, ska hålla på till imorgon, så det blir väl inga Kusar gjorda idag, kanske om det avtar en smula, får sysselsätta sig med inne jobb, har lilla Toan kvar, från förra veckans städ, hahaha så går det när man gör en Planering, man har ju lärt sig att "en Planering är till för att spricka" Jag säger som Judith&Judith, "Va är det för jävla skitregel" Naturligtvis ska man hålla sin Planering annars är det ju ingen Planering! Så får försöka ligga lite före, för att slippa komma efter, hm hm!
Hoppas det blir sol o fint imorgon, åtminstone en stund, så jag kan få göra min första uppsittning, den vill jag göra i fullt Solsken, så jag kan njuta till fullo!
Sen skall jag ta itu med Träningsprogrammet jag fick av Naprapaten Kina, det programmet kommer att göra underverk med min stela Kropp, haha lite annorlunda delar, vad sägs om,"smyg som en Panter, dra upp benen högt, och smyg sakta" Sånt gillar jag, det hade aldrig en Sjukgymnast vågat säga eller ens vågat tänka! Göra träningen rolig och inte urtråkig så man till slut inte vill göra den!
                              All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar