Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 28 april 2011

Orolig natt för mig!

En orolig natt för mig............kände mig inte riktigt säker på att det inte var Kolik.......men det ser ut som om det är en Förkylning, tack o lov, och naturligtvis fungerade inte Kameran så man kunde titta på honom heller, Lasse hade satt den i Ebens box, så till slut hade han sönder Antenningången, beställ nytt nu, sa jag då, men Lasse behöver ju nån som ser till att det blir gjort*skratt*
Tänk att jag med över 30 års Hästliv, är nästan helt renons på sjuka hästar, alltså har inte haft så mycket av den varan, bara friska hästar, så därför finns inte den erfarenheten hos mig, därför blir jag otrygg-orolig, DistriktsVeterinären gjorde ju inte saken bättre, genom att berätta om det inte var en Förkylning.....kunde det vara tarmvred och då är det kört för man hinner inte iväg i tid när man bor såhär...blablabla, till slut sa jag "nääe nu får du sluta" är det så så får vi ta det då"
Bra iaf att DistriktVet har Jour helger o nätter, det känns skönt! Vår Favvo Vet,  Veterinär Avenäs har semester, vilket är honom väl un´t, men saknar honom, han är så duktig och trygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar