Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Migränen borta nu.....tror jag!

Jaa, vågar man tro att eländet är över...............kommer den tillbaka......eller? Ska jag våga göra det jag vill idag? Velar fram o tillbaka.............ätit frukost och massor av Kaffe, och det känns ju bra, inget illamående, så det kanske bara är att leva som vanligt? Har mycket dåligt Samvete, för att jag inte gjort mina RehabÖvningar, men det har inte gått med extreme Migrän, då vill man inte röra på huvudet alls!
Hyfsat väder ute, så ska dressa mig och gå ut i friska luften, så får vi se vad det blir, därute!
                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar