Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2011

Jiddra inte med mig!

Nääe, gör inte det JIDDRA inte med mig!!! Först glömmer Öbacka Vårdcentral att skicka in Läkarintyget till FörsäkringsKassan, vilket resulterar i att noll kronor hamnade på mitt Konto, kul!
Sen ringer jag Ortopeden, måste ju få komma o göra dendär Röntgen, som man skall göra, 3 mån efter Operationen! Får då till upplysning att "nääe den är borttagen" Jaha men varför har man fått det beskedet då??????
Nääe nu får man ringa o säga till om man har problem, då får man komma dit...kanske????
OOOOOOOOOOOOOOO, vad lille less jag blir på dessa Energislukare till Människor!!!
Tur iaf att allt skit kom samma dag, slipper jag förstöra mer än en dag! Näee trycker på DELIT, vill ha ett bra humör!!!
Har iaf gått runt båda Vinterhagarna och sträckt upp Band och Tråd, därute fick inte "DOM" följa med..............där mår jag bra...........DOM kan faktiskt fara ända längst in i Glödheta Helvetet!
Va bra det är med djur och Hästarna i synnerhet, dom glömmer inte att skicka in Läkarintyg, eller säger en sak o gör en annan, dom kan man lita på *skratt* Nu ska jag gå ut o frottera mig, med såna som ger positiv Energi till mig....Kusarna♥♥♥♥!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar