Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Blommor i massor!







Idag har det varit Blommor för hela slanten, eftersom jag fortfarande har lite feber och ont i halsen, har jag varit lugn o fin! Suttit o letat efter tjusiga Blommor till mina stora Rabatter, på var sin sin sida om Broverandan. Jag har satt Jätteklematis och Äkta Kaprifol, samt 2 Tujor på var sida! Har velat göra dessa rabatter länge, men det blev inget, vad ska vi ha, typ, sen började jag, för annars blir det inget av! Stora o klängande växter längst in mot väggarna och Tujor, sen får det bli lägre och lägre utåt, längst ut blir det Tulpaner och andra lökar!
Mycket Blommor vill jag ha i Sommar, så det blir "Blomsterland" åxå nere vid mina trädgårdsland, där vill jag åxå göra en Damm med Vattenfall!
Vi får väl se hur mycket jag orkar! Glädjs mycket att jag, trots den då eländiga höften, gjorde Jordgubbsland, köpte min härliga Mantis[en liten jordfräs, perfekt för tjejer] Där satt jag 50 jordgubbsplantor, så i sommar blir det JordgubbsPartaj med Grädde o Gammaldags VaniljGlass!
Imorgon skall jag för första gången i mitt liv, gå till en Naprapat, har "låsningar" vid Skulderbladen, som gör så infernaliskt ont, får som ett "håll" och kan inte andas, vrider mig, som en mask! Måste få bort det, så att jag kan gå som folk, ryggen hindrar Höftrörelserna att bli normala, tror jag, så vi får väl se! Dyrt är det iaf, 650 kr för 1 timme, men eftersom ingen kan göra något åt det, så är det väl värt varje krona om hon kan få till det!
                             All For Today, Folk´s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar