Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 1 februari 2011

En vecka efter den stora Operationen!

I eftermiddag, är det en hel vecka sen jag op:ade mig, igår var jag jätteskakig, mådde illa, svimfärdig, men idag känns det mycket bättre, hoppas det håller i sig, för jag går jättebra, kan t.o.m. gå utan hjälpmedel, förmodligen beror svimfärdigheten på Blodförtunningen, som jag måste äta i en Månad efter Op.
Ingen riktig sol idag, men ljust o fint, droppar, liksom Vår, så jag längtar ut.....få gå några steg, för första gången, med min nya Höft! Sömnen har ju avsevärt förbättrats, visst vaknar jag nu åxå på natten, men inte av smärta! Har faktiskt inte någon speciell smärta, fast äter ju smärtlindring Morgon och Kväll, och det räcker, som jag skrev förut så har jag slutat med Morfinkapslar, och det fungerar ju fint iaf, och snart skall jag prova att bara ta Smärtlindring till natten, för att såsmåningom vara helt utan, då blir min Kropp glad, att slippa dessa Skittabletter och klara sig själv!
Nu faktiskt, tittar Solen fram lite, härligt!
             All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar