Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

En Solskensdag till!

Bommarna ligger där o väntar på Våren!
Snöbolls-champinjoner???


Idag har det varit en härlig Solskensdag igen, så jag passade på att fixa lite i Stallet, sen tog Eddie Rex och jag en promenad, anpassad till vad jag får, alltså inte så långt, jag blir ju fort trött, men det är väl bara att acceptera, kanske det är meningen, så att man inte orkar förta sig? Nu skall det ju bli kallare ett tag, men nu är det ju snart mitten på Feb, som är extra kort åxå, så sooon it will be Mars, Yippe! På Tisdag är det 3 veckor sedan Op, jisses vad veckorna far iväg! Lasse rider Gayen idag, bra! Nästa vecka hoppas jag kunna vara med där nere i Paddocken en stund iaf!                              


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar