Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Vårköpsugen? Schockemöhle????



Varmare och Vårlikt idag åxå, Eva-Marie har ju "lurat" mig att titta på Schockemöhles nya Kollektion, å naturligtvis hittade jag lite snygga grejor som jag vill ha, Dressyrschabraket vill jag ha, fast i vitt, naturligtvis, å Poloshirt i rosa och en vit, med tillhörande Keps, jag som sparar på Kepsar, en till i samlingen, gäller ju bara att hitta någon som säljer detta här i Sverige, var in på Grafströms, men såg inget där, dom skulle ju vara återförsäljare, kanske för nytt, så dom inte fått ut det på webben ännu!
Vi skall väl ut en tur i Paddocken idag åxå, mår bara fint efter gårdagen, trots att jag var ute en hel timme, men jag tog det hyfsat lugnt, hade inte speciellt ont efteråt och sov gott inatt som var, kan det bli bättre? Jag provar, och sen får kroppen "tala" till mig, om det var lagom!
                      That´s All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar