Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

Natt, nääe tack!

Nu är jag less på att inte få sova, less på att ha ont, less på Ortopeden som inte tar hand om sina Opererade Patienter, less på att dom inte kan svara på mina frågor! Det lilla häftet som man fick, saknar en massa upplysning som är viktig! Man kan tex inte skriva ":Du får inte sova på den opererade sidan" Nähä Ok....... vad händer då?????När får jag göra det???????
Det saknas mycket information, jag ska väl inte behöva stå i kö i telefon för att få svar på uppkomna frågor, och oftast få till svar":idag finns ingen plats kvar, försök en annan dag?????
Jag ringde förra veckan både Ons+To, förklarade att Smärtmedicinen var slut, att jag behöver den fortfarande, på natten, på dagen klarar jag mig oftast utan! Man får heller inte ta vilken som helst[receptbelagd] för vissa är inte bra för läkningen! Den jag har hemma får jag inte ta! Jaa, hände det något, näee inte ett skit, tack så mycket för det omhändertagandet! Slå Er inte för bröstet o skriv " Vi tar hand om dig, före, under och efter Operationen, när ni inte gör det! Utkastad i Kylan, utan hjälp, så känns det!
Nu ringer jag min egen Vårdcentral och min egen Doktor, det skulle jag gjort från första början!!! Såå TRÖTT, efter ett antal osovna nätter, illamående, svimningstendenser och ingen matlust!
Men PROMENERA, det ska jag göra, om jag så skall krypa............nääe det kan jag ju inte, får ju inte det...........omgärdad av ett gäng "får inte", men var tog mina rättigheter vägen, är dom bortopererade?????
                                     For Today, All, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar