Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 2 februari 2011

Blir en helt underbar dag idag åxå, mådde ju finfint igår me, och det verklar som om jag slipper Yrsel och Svimningstendenser idag igen, det gör mig glad och nästan Sprallig*skratt* Min kropp är inte van att äta en massa Tabletter, så jag förstår att den reagerar, snart kroppen slipper du dessa Piller, men just nu behöver vi dom!
Serverat mig själv frukost, vill göra allt jag kan själv, det är ett led i Återhämtningen, tror jag!
Så ...........idag blir det ut i Stallet, tillsammans med Lasse, skall försöka mocka lite iaf, om jag orkar, få gå ute, najs!
Sover ju väldigt bra nu, okej jag vaknar på natten, men somnar om, har inte ont, nu känns det som om allt det osovna i 3,5 år, håller på att hämta igen sig!
Efter Stallet och Lasses Ridande, skall jag få Duscha och tvätta håret, Duscha klarar jag själv, men inte tvätta håret, där behöver jag hjälp, får ju inte böja mig framåt, för Höftens skull, då kan den" hoppa ur led" När man har Opat Höftleden, måste man lära sig ett nytt tänk, vad man får o inte får, inte böja sig kraftigt framåt, inte korsa benen, ingen inåtrotation, allt för att säkerställa den nya Höftleden, som jag föredrar att kalla den, Protes låter inge bra i mina öron, så opersonligt, kanske skall den få ett eget namn, det blir väl personligt? Kanske skall jag kalla den för "StyrBjörn" efter SjukHusDirektören? hahahahahaha Den sitter ju där o styr min Höft, och därinne gör han ju iaf nytta! Jaa skall smaka på det namnet, ett tag!
Nääe, nu ut i den härliga Vårsolen!
                        All For Today, Folk´s!

1 kommentar:

  1. Ta det varligt så allt hinner hamna på plats och fastna där!! :)
    Men jag förstår att det är ljuvligt att få komma ut i det vackra "vår" vädret.
    Skumt att det inte går att lägga in min blogg adress,
    http://stallrosen.bloggplatsen.se

    SvaraRadera