Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

SnöStorm, en riktig vilodag!

Vilken Snöstorm, hela huset skakar och dånar! Är rejält trött idag, men ansträngde mig igår, så det är förståeligt, tagit det väldigt lugnt idag, Lars-Erik har jobbat klart för veckan, eftersom jag mådde lite "tjyvis" så tvingade jag honom att laga mat, han säger alltid att han inte kan, bara undanflykter, skönt för mig att slippa laga mat jämt, få den serverad!
Kycklingbröst som skulle skäras i småbitar och brynas på, kryddor och hälla Grädde över, puttra en stund, klart! Koka ris till, han klarade det galant med lite stöd och det vart jättegott!
Blev severad i sängen, där jag tillbringat större delen av dagen, med undantag för lite gående då och då, sov 2 tim på em då Lasse mockade!
Nu kollar Lasse på Ishockey, och jag tittar på Escape to the Country, så härligt att se alla olika fina hus, runt om i England, det gillar jag verkligen!
                                 That´s All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar