Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Underbara Solskensdag!


Jag blir så glad när Solen skiner,♫♫♪ jag glömmer snön, som föll ifjol och iår,♫♫♪♫ o alla sura trumpna miner, dom smälter bort, som smör i Sol!♫♫♪♫ Men vilken Fredag...........helt underbar, milt ute, solen skiner, pengar påfyllt på kontot, strax Fotmanikyr, eller vad det heter! Lasse får åka o handla, under tiden jag är där, sen upp till Älandsbro och Sagas Blomsterhandel, inhandla lite justa Blommor som piggar upp mig!
Kanske vi åxå köper lite gott att äta till ikväll, kanske t.o.m. ett halvt glas Rödvin, har inte tagit något på en hel månad, p.g.a. Smärtstillande, men dom tar jag ju sent, så ett halvt glas har försvunnit då!
Kul åxå att få komma hemmifrån, känner mig lite "fastkedjad" ibland, men det får jag ju "hacka" i mig, imorgon skall jag ha lite RehabTräning med Jitske i Paddocken, hon skall få bekanta sig med Rollisen, lär ju inte vara några som helst problem, jag har kört mycket NH och at hand med henne, fasiken vad kul det ska bli, Lasse rider Gayen under tiden, så får dom röra på sig båda två! Lasse behöver åxå sällskap i Paddocken, då blir han gladare, än att sitta där själv, hoppas på sol o varmt imorgon åxå, så vi kan njuta, kanske t.o.m ta med Fika dit ner, Kameran skall självklart med, så det kommer färska bilder imorgon!                                                All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar