Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Tre veckor efter Operation!

Igår på alla ♥ dag, kom min underbara Kärlek hem med en söt Bukett Blommor, det var ju åxå den 14:e, som är "vårt" datum, den 14 April 2005, träffades vi för första gången, själv får jag ju inte ens köra Bil, så jag kunde inte ta mig till en Blomsteraffär! Tulpanerna, berättade Lars-Erik, är odlade nånstans nere i Sundsvall! Tack Älskling, jag har aldrig i hela mitt liv, fått så mycket Kärlek, Omtanke och Blommor, som jag fått sen jag träffade dig, Lycka är att få dela livet med dig!



OperationsÄrret efter 3 veckor, fint och utan Infektion! Enda "molnet" på himlen är, att jag börjat få mycket smärtor från Musklerna på Vä skinka igen, har ju haft det i flera år, innan Op, så inte så konstigt att det kommit tillbaka! Annars känns allt bra med Höften och gåendet! Måste nu ta kontakt med OrtopedLäkaren för vidare instruktioner, vad jag skall göra, så det ordnar sig säkert! Imorse var det -18, solen lyste, men sen började det snöa och blev lite mulet! Idag är Lasse hemma, gillar när han är hemma, lite tråkigt att vara ensam, men han jobbar ju bara 2 dagar i veckan så det är väl inget att "klaga" på! Idag hoppas jag att min "Uterullator" kommer, ska bli skönt att få en med större hjul som rullar lättare! Eftersom det är så kallt, passar det ju bra att röra på sig med lite försiktig Mockning i det varma Stallet, sen vill jag åka lite Bil, komma ut lite idag, tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar