Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Vacker Dag!

Hälsade på Hästarna i VinterHagen!

Ebenholtz är så svart, syns nästan inte!
Blir denhär Poseringen bra, Matte???
Strålande sol, tog min dagliga Promenad med Sparken och Eddie Rex, han blir så glad när jag hämtar honom i Hundgården, tar en stund innan han kan sätta sig ner o vara lugn, så han får komma ut, sen går vi sakta men säkert, Sparken funkade skitbra faktiskt! Känner mig pigg, sov ju 2 tim på förmiddagen, mådde lite illa o var jättetrött, trots att jag sov bra inatt! Medan jag sov, kom Gulliga Annelie uppridande, hon red ett fint Hjärta, i snön, i Paddocken, den var inte plogad efter sista snöfallet, så det var väl ca 5 cm, såå gulligt av henne! Hoppas Patricia Kuhn:s Tränings CD kommer snart, så att man kan få lära sig lite nytt, kanske dra ihop lite Hästkompisar och titta på den, snacka lite och Fika o mysa, det skulle jag vilja göra!
                                        All For Today, Folk´s, maybe?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar