Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

GladNallen som Synnöve skickade när Ebenholtz "hade sett dagens ljus" Den gör mig alltid lika glad, med sin "Nalleuppsyn"Tittar på den ofta! Igår mockade jag lite, provgick till Hagarna, för att se om jag klarade av det, så att jag kan fodra Lunch, när Lasse jobbar, det gick bara fint! Av Säkerhetsskäl, går jag inte in i Hagarna, utan kastar bara Höet in till dom!
Skall mocka nån Box idag åxå! Hoppas jag är piggare än igår, då var jag väldigt slak, kanske det beror på Febertoppen jag fick?
Ingen Sol idag, frostigt Vitt och -6, skönt att kylan håller sig på den nivån, det får den gärna fortsätta med! Har iaf "funnit" mig i, att jag måste ta det lugnt nu, allt för att det skall bli så bra som möjligt sen, det är viktigast för mig!
Höften känns riktigt bra, inte så mycket smärta heller, mest på morgonsidan, då smärtisarna börjar gå ur, får nån sorts "muskelinflammation" känns som det iaf, kan inte hitta något läge som känns bra, alla gör skitont, måste mildras med smärtis, men hoppas snart kunna slänga allt vad tabletter heter, gillar inte att stoppa sånt i min kropp!
                         That´s All For Today, Folk´s! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar