Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 9 februari 2011

Älskade Fyrfotingar, Gayen och Jitske mumsar på LunchHöet!
Vilken skön dag, Solen skiner, -6, Fåglarna kvittrar! Tog mig i "Hampan" och Mockade före Lunchfodringen, orkade hela 3 Boxar och mäta upp Kraftfoder innan jag fodrade Hästarna med deras lunchHö! Men sen var jag slut!
Gick in till Jitske&Gayen utan Rullisen, skulle jag inte ha gjort, nära att jag "gått ikull", behövs så lite med Ophöften, bara att foten sjunker ner lite, balansen inte den bästa, men nu vet jag, inte utan min Rullis, Puh!!!  Ramla nu, kan förstöra alltihopa, så det vill jag inte, men det är lätt att bli övermodig, men nu är jag "nere på jorden" igen!
Ska nu vila tillbaka lite ork, så jag kan laga lite mat, Lasse jobbar idag och är hungrig när han kommer hem! Skulle behövas städa här åxå, men det tänker jag inte ge mig på, det blir för mycket böja och det skall jag inte göra!" Nån Annan" får göra det*skratt*
Lasse red ju Jitske förra veckan, men han tappar liksom "gnisten" när han skall rida ensam, hoppas jag snart kan vara med i Paddocken och tex "löslongera" 1 häst medan han rider den andra! Jag brukar ju bygga upp med band och stolpar så jag får en mindre Longerring!
Jag vågar ju inte hålla i nån lina ännu, alltför lätt att få ikull mig! men löslongering och lite At Hand jobb skulle fungera!
                        All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar