Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

söndag 30 januari 2011

Efter Operationen!

Före Operationen!   
Jamen äntligen kom jag in, på Bloggen igen, fick byta Lösenord! Så det har inte blivit skivet här sen Op.
Nu är jag iaf hemma, jätteskönt, fast åxå jobbigt, då jag blir så orkeslös, men det har ju inte ens gått en vecka sen Op, så jag måste ha lite förståelse, för mig själv! Har ju klarat av första natten hemma, sov hyfsat, sen måste jag "ställa in" Smärtstillningen som jag vill ha den, nu ser det ut som om, att jag kan klara mig utan Morfinkapslarna, skönt, blir alldeles "knasig" på Morfin! Yr o svimfärdig! Så det känns som ett framsteg! hade tänkt gå ut till "Tottisarna" idag, men Lasse♥ säger att det är svinhalt, så det låter jag bli med! Han ä fö  go,  jag frågade "om det var jobbigt att ha mig hemma" "Näee, det är bara roligt" säger den Goa Karln´
Det är såå skönt, att vara Hemma, inatt sträckte jag ut armen, flera gånger, för att känna, att Lars-Erik, verkligen låg där, bredvid mig*skratt*
Sängen, som man kan höja o sänka, både uppe o nere, är guld värd nu!
                       All For Today, Folk´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar