Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Jaa, det tar sig!

Stark-Snygg

Jamen hyfsad natt, inte riktigt fått till min Smärtlindring, men inatt kanske? Jag vill ju inte ta mer än nödvändigt, men tog för lite igårkväll, så ökar lite ikväll! Helst av allt vill jag inte ta något alls, av denna "starka" smärtstillaren, men ett tag till tycks vara nödvändigt, tar ju bara den till natten nu, klarar för det mesta, hela dagarna utan! Har åxå fått den utskriven i svagare dos, för att kunna ta så lite som möjligt!
Tittat på Cesar Millan[har ont idag o vilar] Jag blir så glad av att se honom i arbete, han är så Positiv, ingenting är omöjligt, och det är väl den attityden, man ska ha! Samtidigt lär man sig hela tiden av honom, saker som man har nytta av i Flocken, som består av både Hästar, Hundar, Kattor och Människor! Det är så intressant, att prova hans Metoder, när jag gjorde det första gången, blev jag helt förbluffad! Ricco, schäfern som vi hade då, jagade bort Gråhundsunghunden från skogsvägen, det var Riccos väg, han fick inte vara på den, Puttis!
Jag väntade på "rätt" läge, och fick in en "pitmanöver" på Ricco, alltså stöta med fingrarna, lagom hårt, det ska ju inte göra ont, bara skapa uppmärksamhet, samtidigt ljudet Pshitt med munnen! Sen fick han lägga sig ner på sidan, lugn undergiven, när han visade det, fick han efter en stund gå upp igen, döm om min förvåning, han springer iväg, jämsides med Puttis, på skogsvägen, och han jagar inte bort Puttis! Jag stod som ett FÅN, det fungerade, vad fan gjorde jag egentligen! Jo naturligtvis, jag hävdade mitt LEDARSKAP, jag ägde vägen, inte Ricco, det var en underbar upplevelse! Cesar du ÄGER! Man blir så glad av dig, du är Positiviteten Personifierad, I love you♥! The Mexican Angel!                                                                                                  All For Today, Folk´s!                                                                                                                                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar