Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

Ja, så var Klammern bort, som höll ihop Såret, det långa! Sköterskan Tejpade ihop det, för att det skall läka ihop mera, så i en vecka till måste jag vara Bandagerad! Det kändse inte alls, var bara skönt, sen for vi o handlade på Ica Kvantum, egentligen ville jag att Lasse skulle handla själv, orken var på upphällningen för mig, men han tyckte att jag kunde följa med, det borde jag inte ha gjort, jag blev skittrött och slak, det fanns stolar att sitta på, men dom var för låga för min nyopade höft! Näee Sylwia, nu måste du bestämma själv, du känna efter  själv, vad du orkar o inte orkar, Basta!
Orkade knappt få i mig Lunchen, nu vila, vila
 All For Now, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar