Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

onsdag 16 februari 2011

Fick den nya Rollsen i "Grevens tid", hade inte klarat av att ta mig fram idag, utan den, helt underbar att köra trots över 1 dm Snö! Lasse plogade ju igårkväll, för att göra det lättare för mig idag, men sen har det bara vräkt ner mera snö, känner mig riktigt nöjd, fodrat, mockat lite, och gått halva min vanliga Promenad, första dagen jag orkat Promenera lite, efter att haft "stalltjänst", det känns hoppfullt, krafterna håller på att komma tillbaka lite smått!
 
Dessutom fyllde jag på Solrosfrö i mina 4 FågelBord, det kryllade av Fåglar där, jag har några roliga Titor, dom är inte rädd, när jag fyller på, utan far runt mig o kvittrar, så jag pratar med dom o säger "ja men jag skyndar ju mig allt vad jag kan"*skratt*
Nu har jag ätit Lunch och känner mig hyfsat pigg, det är kanon, för jag vill ju vara pigg!
Men nu får det gärna sluta snöa, vi har så det räcker nu, Snälla, Snälla!
                         All For Today, Folk´s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar