Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Rullator Lunch idag!



RullatorLunch Anyone ?
Yes, idag klarade jag mig alldeles själv, utan hjälp av snälla Grannar, kändes förträffligt, änligen kunde jag göra någon nytta, få känna att jag inte är alldeles värdelös, klarade av något! Rullatorn var till en bra hjälp, kunde lasta på den! Hästarna brydde sig inte ett dyft om Rullatorn, dom är ju van med det mesta, dom kanske trodde det var en lite underlig Skottkärra*skratt* Tänk att det imorgon är 2 veckor, sen OP. Tiden "slinger" iväg, det är åxå mycket ljusare på Morgon&Kväll, härligt! Vi behöver ljuset, så vi blir piggare och gladare! Fast jag vill ju att tiden skall gå fort, så att jag snart kan få börja Rida igen! Drömde häromnatten att jag Sadlat upp Jitskan och klivit upp på henne, när jag sitter där o njuter, hör jag Lars-Erik som skriker" Men va Fan gör du, du får ju inte rida"*skratt* Jo men jag hann ju rida lite iaf, innan han förstörde alltihop*skratt*
Idag är jag så jäkla NÖJD!
That´s All For Today, Folk´s!

1 kommentar:

  1. Ha ha!! Men vilken liten rullator du fick! Du skulle ju haft en med stora hjul!! Den rullar ju så mkt bättre utomhus!
    Men bli inte för kaxig nu, ta det varligt.
    Kerstin
    http://stallrosen.bloggplatsen.se

    SvaraRadera