Powered By Blogger

Sylwias BLOGG

Hej....kul att just du tittade in hit!
Kommentarer gillas, så lämna gärna ett spår efter dig♥

Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Njuter av den vackra Tulpanbuketten, som jag fick från Synnöve, i Lördags när jag kom hem från Sjukhuset! Känner mig pigg o alert idag, det är en sån underbar känsla, länge sen jag kände det så!
Lasse jobbar idag," så jag fick inte gå ut" och sen klagar han på mig för att jag går lite utan kryckor eller Rullatorn, men jag skall ju gå utan sen, och det känns så bra, att öva lite utan varje dag? Jag är naturligtvis försiktig och går sakta  men säkert!
Så jag skall ringa Ortopeden och fråga, likaså undrar jag om jag kan stå på knäna? Så jag frågar det åxå!
Nu skall jag dra på mig Overallen o gå ut, Carro kommer hit vid 13 tiden o fodrar!


                            That´s All For Today, Folk´s!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar